top of page

Wypowiedz jej imię

tytuł oryginału: Say Her Name data wydania: 3 czerwca 2015 ISBN 9788328020740 liczba stron 270 kategoria horror język polski

dodała: Klaudia Marcinkowska

Nie jest to książka dla ludzi o słabych nerwach. Czytając ja miałam wrażenie, ze staję się główną bohaterką, z którą przeżywam straszne historie. To miała być zwykła, halloweenowa zabawa. Trójka nastolatków, zainspirowana legendą o Krwawej Mary postanawia zabawić się w wywoływanie duchów. Niewinna dziecinada zamienia się jednak w desperacką walkę o życie. Do przybycia zjawy pozostało im pięć długich dni.

Musiałam robić dłuższe przerwy w czytaniu, bo naprawdę zaczynałam się bać. Mam 16 lat i nie wierzę w duchy, jednak moja wyobraźnia rozszalała się. Polecam tym, którzy lubią się trochę bać.


















Ostatnio dodane
Tagi
Nie ma jeszcze tagów.
bottom of page