top of page

Dziewczyna NN

Tytuł: Dziewczyna NN" autor: Ewa Kaliściak data wydania: 8 września 2015 ISBN: 9788379428557 liczba stron: 598 kategoria: literatura młodzieżowa język polski dodała: Klaudia Marcinkowska

 

Przeczytałam już w swoim młodym życiu wiele książek. Prawie o każdej mówiłam, że jest moją ulubioną. Pewnie o tych nieprzeczytanych też tak powiem. "Dziewczyna NN", mimo, że nie jest cienka, to prowokowała mnie do ucieczki w kąt, gdzie tonęłam w realiach bohaterki. Nigdy dotąd nie czułam takiej siły słowa pisanego. To opowieść o dwóch światach, które łączą się w jedność. Łączy je miłość, najsilniejsze z uczuć, dobrych uczuć. Myślę, że gdybym mogła powiedzieć coś autorce od siebie, to na pewno podziękowałabym jej za to, ze dzięki jej książce byłam szczęśliwa.


Ostatnio dodane
Tagi
Nie ma jeszcze tagów.
bottom of page